פרסום בטלוויזיה הוא אחד מאפיקי הפרסום הוותיקים, ויש שיגידו האפקטיביים ביותר מאז המצאתה.
כצופים, ודאי תוכלו לחשוב על פרסומת אחת או שתיים שעד היום מתנגנות לכם בראש ככה פתאום באמצע היום, שגרמו לכם לזכור את המותג או המוצר המפורסם לעד, ומכאן, קל להבין איזו השפעת חסרת תקדים יש לפרסומות בכל מה שקשור לחשיפת מותג והגברת מכירות.
כוחו הגדול של הפרסום בטלוויזיה נובע מכך שהוא מגיע לקהל רחב מאוד, ומהדהד לאורך זמן, מה שמאוד קשה לומר על פרסום בפלטפורמות אחרות, מלבד מקרים מיוחדים ויוצאי דופן.
הפרסום בטלוויזיה מתחלק ל-3 קטגוריות:
- חסויות:
חסויות כוללות קטע וידאו קצרצר של כ – 6 שניות פרסום, המופיע מספר פעמים בתוכנית, בהתאמה אישית לרצועות השידור הרצויות, הן בבוקר והן בפריים טיים.
עלות החסויות משתנה בהתאמה לשעת הפרסום. - פרסום תשדירים:
קטעי וידיאו מקוריים ויצירתיים, באורך של 5-60 שניות, שכיום זוכים לתקציבי ענק ותגובות מהדהדות בהתאם. - תוכן שיווקי:
פרסום סמוי של תכנים או מוצרים אשר משתלבים כחלק מתוכניות הטלוויזיה.
ניתן לפרסם את התוכן הפרסומי בערוצים הבאים:
- ערוצים מסחריים:
כגון ערוצים 12 ו-13, מהערוצים הפופולריים ביותר בישראל. בערוצים הללו ניתן לפרסם תשדירים, חסויות, ותוכן שיווקי. - ערוצי נישה:
ערוצים 9, 24 ועוד. בערוצים אלו ניתן לפרסם חסויות (באורך של כ-6 שניות, 2-3 פעמים בתוכנית) ותוכן שיווקי. - ערוצי כבלים ולווין:
בערוצים אלו ניתן לפרסם חסויות ותוכן שיווקי. - ערוץ כאן 11:
בערוץ זה ניתן לפרסם חסויות ותשדירי שירות למלכ"רים וגופים ציבוריים.
למה כדאי לפרסם בטלוויזיה?
- מיתוג:
הטלוויזיה היא המדיה המובילה לבניית מותג חדש ולחיזוק מותג קיים.
החשיפה האדירה למאות אלפי אנשים מכניסה את המותג למודעות ציבורית גבוהה ביותר וכך בונה ומחזקת את מעמדו. - טרגוט:
ניתן לדייק את החשיפה לקהל יעד ספציפי על ידי פריסת מדיה מותאמת אישית, בשעות הרצויות ובתוכניות ספציפיות. - זכירות והשפעה:
כאשר פרסומת עשויה בצורה טובה, היא תישאר בזיכרון ובתודעה הציבורית לאורך זמן, וההשפעה שלה על הצרכנים תהיה גדולה מאוד.
מעוניינים בפרסום מדויק ומניב בטלוויזיה? צרו קשר עוד היום>>